Lanseringskampanj för TKL Dispatch, en ny kundplattform från TKL Logistics. Kampanjen involverar allt från webbplats till foto och printdesign. Och en väldigt lång dammsugare – symbolen för all tid som sparas med TKL Dispatch.
“Spara tid” är the mother of all USP:s när det kommer till logistikföretaget TKL Logistics nya kundplattform. Här samlas all information och dokumentation kring frakter och gör det möjligt att optimera logistiken på alla möjliga sätt. Oavsett om du är logistikchef, hållbarhetschef eller ekonomichef. Och vi snackar att spara mycket tid.
“Som går att lägga på längre fikaraster, till exempel”. Cue: den långa dammsugaren. Detta bakverk fick inte bara fronta den digitala kampanjen, den skickades också ut till TKLs kunder. Analogt när det är som bäst.
Utöver dammsugaren stod Bolt™ för kampanjwebben, copy, motion- och förpackningsdesign, foto tillsammans med Studio Dittmer och marknadsföringsmaterial med Omniso.